Hledáme administrativní posilu do našeho malého neformálního týmu. Budete součástí 3-4 členého týmu, v jehož rámci jsme zvyklí spolu úzce spolupracovat. Vaší pracovní náplní bude:
- vytváření a správa nákupních objednávek
- operativní nákup odvislý od rychloobrátkových skladových položek
- komunikace se skladníky a výrobním oddělením
- komunikace s dodavateli telefonicky, emailem, vč. zahraničních
- příprava podkladu pro účetní oddělení
- vedení pokladny
- vedení ageny spotřebního materiálu - kanc. potřeby, pracovní oděvy atp.
- zpracování tržeb a stravenek vč. jejich řádné evidence a zodpovědné manipulace
- inventury
- aj. administrativní úkony
Požadujeme:
- středoškolské vzdělání
- znalosti MS Office
- samostatnost, pečlivost a proaktivní přístup
- znalost německého jazyka
- komunikativnost
- schopnost uvažování v souvislostech
- praxi
Nabízíme:
- přátelský kolektiv
- trvalý pracovní poměr
Mzda:
Nástupní mzda 24 000,- + prémie
Pracovní doba 7:00 - 15:30
Strukturovaný životopis zasílejte na email k.markova@countrygrill.com