Karlovy Vary: Upozornění na dočasně upravenou úřední dobu

V souladu s opatřením vydaným Vládou ČR bude Magistrát města Karlovy Vary od pondělí 12. října 2020 po dobu dvou týdnů otevřen pro veřejnost pouze v pondělí a ve středu v době od 10 do 12 a od 13 do 16 hodin. Smyslem je zachovat chod úřadu pro vyřízení nezbytných záležitostí, které se neobejdou bez osobní návštěvy.

dezinfekce

"Žádáme všechny klienty, aby pokud možno vyřizovali veškeré své úřední i další záležitosti písemně, elektronickým podáním datovou schránkou nebo emailem a telefonicky. Všechny potřebné kontakty (telefonní čísla i emailové adresy) na pracovníky magistrátu jsou dostupné na našem webu (kontakty na jednotlivé odbory úřadu, kontakty na jednotlivé pracovníky magistrátu). 

Klienti, kteří již mají na nadcházející období do 25. října zarezervovaný a potvrzený termín návštěvy, budou na pracovištích magistrátu obslouženi.

Při návštěvě úřadu je nutné dodržovat rozestupy a používat ochranné prostředky.

Městský úřad Cheb též bude mít od pondělí upravenou úřední dobu

S ohledem na usnesení vlády č. 994 ze dne 8. října 2020 dochází od pondělí 12. října k dočasné změně úředních hodin. Hodiny určené pro styk s veřejností jsou dočasně stanoveny takto: v pondělí a ve středu od 7:30 do 12:00 a od 13:00 do 17:00. Mimo tyto hodiny bude styk s klienty uskutečňován elektronickou formou, písemně či telefonicky. V nezbytných případech může být záležitost vyřízena s občanem i mimo tyto úřední hodiny.

Mimo úřední hodiny se podání určená pro podatelnu přijímají vložením do schránky městského úřadu, která je umístěna u vchodu do areálu úřadu ve Školní ulici.

Upravená úřední doba Krajského úřadu 

V souvislosti s vyhlášením nouzového stavu a s usnesením Vlády České republiky ze dne 8. října 2020 č. 994 ohledně COVID-19 Krajský úřad Karlovarského kraje dočasně omezí úřední hodiny, které budou od pondělí 12. 10. 2020 stanoveny takto:

Pondělí                                8:00 – 13:00 hod.
Středa                                  12:00 – 17:00 hod.

Případný nezbytně nutný osobní kontakt či návštěvy veřejnosti a klientů úřadu jsou možné v rozsahu výše uvedených úředních hodin ve vyhrazených prostorách v budově A krajského úřadu na adrese Závodní 353/88, Karlovy Vary.

Pro bezproblémový průběh osobního kontaktu se doporučuje osobní návštěvu předem u příslušného zaměstnance ohlásit. V případě příchodu bez ohlášení je možná časová prodleva vzhledem ke kapacitnímu omezení vyhrazených prostor.

Při komunikaci je upřednostňován písemný, elektronický či telefonický kontakt.

Bez omezení provozu, tj. v níže uvedené době, je v budově A krajského úřadu na adrese Závodní 353/88, Karlovy Vary možné činit v podatelně krajského úřadu veškerá podání ke krajskému úřadu včetně využití služby kontaktního místa veřejné správy (Czech POINT):

Pondělí                               8:00 – 17:00 hod.
Úterý                                   8:00 – 15:00 hod.
Středa                                 8:00 – 17:00 hod.
Čtvrtek                                8:00 – 15:00 hod.
Pátek                                   8:00 – 14:00 hod.

Podání je možné učinit také prostřednictvím datové schránky Karlovarského kraje ID siqbxt2, prostřednictvím e-mailové zprávy podepsané zaručeným elektronickým podpisem nebo prostřednictvím provozovatele poštovních služeb. V případě neodkladných záležitostí jsou pro telefonní či e-mailový kontakt k dispozici veřejnosti kontaktní údaje na vedení a zaměstnance Karlovarského kraje, a to v seznamu kontaktů zveřejněném na internetových stránkách kraje.

Město Sokolov
Vláda s účinností od 12. října 2020 do 25. října uložila orgánům veřejné moci a správním orgánům, aby v rámci svých pracovišť zavedly mimořádná opatření, která spočívají zejména v omezení kontaktu mezi úředníky a veřejností. To však v žádném případě neznamená, že občané přišli o možnost vyřídit si na radnici své záležitosti, úřad je jim nadále k dispozici. Upřednostněn ale bude po tuto mimořádnou dobu městský odbavovací systém a elektronické (e-mail, datové schránky) či telefonický objednání na konkrétní datum a čas.

V praxi to znamená, že od pondělí 12. října Městský úřad Sokolov upravil osobní styk s klienty. Jsou pro ně vyhrazeny mimořádné úřední hodiny. A to v pondělí a ve středu od 9 do 11 hodin a od 14 do 17 hodin. Přijít samozřejmě můžete i mimo tuto dobu, ovšem po předchozím objednání (odbavovací systém, e-mail, telefon). V uvedené mimořádné úřední hodiny je městský úřad běžně přístupný, i v tuto dobu budou při vyřizování záležitostí upřednostňováni klienti, kteří se objednají.

Odbavovací systém: http://zvaci.mu-sokolov.cz/tetronik/services.php

Občané objednaní mimo mimořádné úřední hodiny se ohlásí u okénka před vestibulem radnice, kde vyčkají do příchodu úředníka, který s nimi záležitosti vyřídí. Samostatně se do prostoru městského úřadu nedostanou. U tohoto okénka lze také požádat o informace nebo o služby zajišťované Czech POINTEM a podatelnou. Pro některá podání a písemnosti lze využít schránku u hlavního vchodu do budovy městského úřadu.

Vzhledem k novým vládním opatřením bude od pondělí 12. října do odvolání otevřená veřejnosti pouze v pondělí a ve středu také Sokolovská bytová s.r.o., která žádá občany, klienty a obchodní partnery, aby své záležitosti řešili pokud možno elektronickou formou nebo telefonicky.

Město Ostrov - viz zde.

Město Aš - viz zde.

Město Mariánské Lázně - viz zde.


Zdroj: Helena Kyselá, tisková mluvčí Magistrátu města Karlovy Vary
            město Cheb
            Mgr. Mgr. Jana Pavlíková, tisková mluvčí Krajského úřadu Karlovarského kraje
            město Sokolov
            město Ostrov
            město Aš
            město Mariánské Lázně


Komentáře

Váš komentář článku...

Zadejte vaše jméno
Zadejte váš email
Zadejte komentář

Hlavní zprávy