Region: Na posílení cestovního ruchu vzniká nová kampaň

"Karlovarský kraj - Dovolená doma," je název online kampaně krajské destinační agentury Živý kraj zaměřené na posílení domácího cestovního ruchu. Kampaň odstartovala již 1. dubna 2020 a cílí na aktivní návštěvníky a rodiny s dětmi z celé ČR. Nabízí spojení lázeňské relaxace posilující zdraví a imunitu s širokou nabídkou výletních cílů a volnočasových aktivit.


Kampaň na podporu lázeňských měst jako „bran do regionu“ akcentuje dovolenou v lázních, které jsou nejpříjemnějším místem pro upevnění vlastního zdraví. Lázně mohou být také výchozím bodem pro výlety do blízkého okolí a provozování mnoha sportovních aktivit. Proto jsou v rámci kampaně komunikována i další témata jako je pěší turistika, cyklistika, golf, přírodní atraktivity, hrady, zámky a další historické památky.

Na blogu Živého kraje najdou čtenáři inpiraci k zajímavým výletním cílům. Kampaň bude v období května a června navíc podpořena reklamou na seriál Toulky Karlovarským krajem, který je dostupný jak na zmiňovaném blogu, tak například na Televizi Seznam a který neotřelým způsobem představuje to nejlepší z regionu.

Ve spolupráci s vybranými ambasadory budou také představeny jejich oblíbené výletní cíle v Karlovarském kraji. Cílem je oslovit mladé rodiny a návštěvníky, kteří hledají netradiční zážitek a vyžití na léto 2020.

Destinační agentura se také zapojí do kampaně agentury CzechTourism „SVĚTOVÉ ČESKO“ na podporu domácího cestovního ruchu prostřednictvím tištěných médiích (např. lifestylové časopisy, časopisy o cestování a sportovní turistice), na online zpravodajských portálech, v televizi a rozhlase a prostřednictvím sociálních sítí. 

„Již třetím rokem také realizujeme vydání letní vkládané přílohy, která letos ponese název „DOVOLENÁ NA ZÁPADĚ“ a bude oproti předchozím mnohem obsáhlejší. Přílohu budeme distribuovat v rámci periodického tisku po celé České republice,“ zmiňuje předseda destinační agentury Petr Židlický.

„Pokračujeme také v marketingových aktivitách na zahraničních trzích. Nejsou sice v rozsahu, který je pro nás obvyklý, ale na stěžejních a blízkých trzích stále udržujeme povědomí o Karlovarském kraji a jeho tradičním a vysoce kvalitním lázeňství. Po opětovném uvolnění hranic přivítáme zahraniční účastníky press a fam tripů a navážeme na úspěšné prezentace lázeňství i celého kraje v zahraničí,“ dodává.


Zdroj: Krajské listy Karlovarského kraje

NetConcert Angelique Kidjo

Komentáře

Váš komentář článku...

Zadejte vaše jméno
Zadejte váš email
Zadejte komentář
3. Koncert ČNSO

Hlavní zprávy

 

NetConcert Music by Frank Zappa
weby uniweb