Práce Nabídka zaměstnání

Ostatní úředníci jinde neuvedení - Cheb

Město Cheb -006

náměstí Krále Jiřího z Poděbrad 1, Cheb

Bc. Anna Doubková, vedoucí odboru SvZ
+420 354 440 249
  • směny

    Jednosměnný provoz

  • min. vzdělání

    Vyšší odborné

Nástupní plat 18 810,- až 28 320,- Kč

Tajemník Městského úřadu Cheb vyhlašuje dle zákona č. 312/2002 Sb. výběrové řízení na pracovní pozici úředník/úřednice odboru sociálních věcí a zdravotnictví (1 pracovní místo pracovní poměr na dobu neurčitou).

Druh práce: úředník/úřednice - koordinátor/koordinátorka komunitního plánování rozvoje sociálních služeb, tajemník/tajemnice komise sociální a zdravotní, agenda přestupků v působnosti odboru SvZ.

Platová třída: 10
Místo výkonu práce: Česká republika
Termín nástupu: 01.11.2018 nebo dohodou
Pracovní doba: Po+St (7:30-17:00 h), Út+Čt+Pá (6:30-14:00 h - pružná pracovní doba).

Předpoklady pro vznik pracovního poměru úředníka dle § 4 zákona č. 312/2002 Sb.:
- státní občanství ČR nebo trvalý pobyt v ČR
- dosažení věku 18 let
- způsobilost k právním úkonům
- bezúhonnost
- ovládání jednacího jazyka.

Minimální požadavky úřadu:
- vysokoškolské vzdělání v bakalářském studijním programu nebo vyšší odborné vzdělání
- dobrá uživatelská znalost práce s PC
- řidičské oprávnění skupiny B, aktivní řidič/ka.

Výhodou:
- praxe v sociální oblasti
- rámcová znalost zákona č. 128/2000 Sb., o obcích (obecní zřízení), ve znění pozdějších předpisů
- rámcová znalost zákona č. 500/2004 Sb., správní řád, ve znění pozdějších předpisů
- rámcová znalost zákona č. 108/2006 Sb., o sociálních službách
- rámcová znalost zákona č. 65/2017 Sb., o ochraně zdraví před škodlivými účinky návykových látek.

Nabízíme:
- odborné vedení v adaptačním procesu
- pět týdnů dovolené
- pružná pracovní doba
- zaměstnanecké benefity (příspěvek na stravenky, příspěvek na ošatné, příspěvek na kulturní, společenské akce a zájezdy, příspěvek na dovolenou, příspěvek zaměstnavatele na penzijní připojištění po odpracování 1 roku, příspěvek na dopravu do zaměstnání při dojíždění nad 15 km)
- profesní růst a prohlubování znalostí
- týmová práce v kolektivu, vzájemná podpora.

Výčet dokladů, které je nutné předložit:
- vyplněnou přihlášku do výběrového řízení (závazný tiskopis je k dispozici na podatelně MěÚ a na internetových stránkách www.cheb.cz)
- strukturovaný životopis s údaji o dosavadních zaměstnáních a odborných znalostech uchazeče
- výpis z evidence Rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce
- ověřená kopie dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání.

Lhůta pro podání přihlášek: do 15.10.2018 (včetně), přihlášky doručené po stanoveném termínu budou vyřazeny.

Místo a způsob podání přihlášky: osobně na podatelně MěÚ Cheb nebo písemně na adrese: Městský úřad Cheb, odbor kanceláře starosty, Pavlína Skoupá, náměstí Krále Jiřího z Poděbrad 14, 350 20 Cheb 1.

Bližší informace o pracovní pozici lze získat u vedoucí odboru SvZ Bc. Anny Doubkové, tel. 354 440 249, e-mail doubkova@cheb.cz nebo u zástupkyně vedoucí odboru Bc. Renaty Bartákové, tel. 354 440 248, e-mail: bartakova@cheb.cz.

Vyhlašovatel si vyhrazuje právo zrušit toto výběrové řízení kdykoliv v jeho průběhu.

ÚSTNÍ POHOVORY PROBĚHNOU 22.10.2018 OD 9.00 HODIN V BUDOVĚ MĚSTSKÉHO ÚŘADU - 26. DUBNA 4, CHEB, V KANCELÁŘI Č. 58, II. PATRO.


Odpovědět na nabídku

Zadejte vaše jméno
Zadejte komentář
Podporované formáty: doc, docx, xls, rtf, txt, xls nebo pdf
Zadejte váš email
Opište kontrolní kód
Odesláním formuláře souhlasím se zpracováním osobních údajů.