Tajemník Městského úřadu Cheb vyhlašuje dle zákona č. 312/2002 Sb. výběrové řízení na obsazení místa vedoucí/ho odboru správy majetku.
Druh práce: vedoucí úředník/ce - vedoucí odboru správy majetku
Platová třída: 12
Místo výkonu práce: správní obvod obce s rozšířenou působností Cheb
Termín nástupu: 2. května 2022 nebo dle dohody
Pracovní poměr na dobu neurčitou
Pracovní doba: Po+St 7:30-17:00 h (pružná pracovní doba), Út+Čt+Pá 8:00-14:00 h (pružná pracovní doba).
Předpoklady pro vznik pracovního poměru vedoucího úředníka podle § 4 zákona č. 312/2002 Sb.:
- státní občanství ČR nebo trvalý pobyt v ČR
- věk minimálně 18 let
- způsobilost k právním úkonům
- bezúhonnost
- ovládání jednacího jazyka
- splnění předpokladů podle zákona č. 451/1991 Sb., v platném znění (tzv. lustrační zákon).
Požadavky úřadu:
- vysokoškolské vzdělání v magisterském studijním programu
- organizační, řídící a komunikační schopnosti
- praxe v řízení zaměstnanců min. 3 roky
- znalost zákona č. 128/2000 Sb., o obcích, v platném znění
- rámcová znalost zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, v platném znění.
Výhodou:
- základní znalost spisové služby, programu pro správu domů WinDomy a programu MISYS
- praxe v územní samosprávě nebo ve státní správě
- dobrá uživatelská znalost práce s PC
- řidičské oprávnění skup. B.
Výčet dokladů, které je nutné předložit:
- vyplněná přihláška do výběrového řízení (tiskopis je k dispozici v podatelně MěÚ Cheb a na internetových stránkách www.cheb.cz)
- strukturovaný životopis s údaji o dosavadní praxi a odborných znalostech a dovednostech uchazeče
- výpis z evidence Rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce
- osvědčení a čestné prohlášení podle zákona č. 451/1991 Sb., v platném znění (tzv. lustrační zákon)
- ověřená kopie dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání
- návrh koncepce řízení odboru v rozsahu 1-2 stran formátu A4 - v zalepené obálce s textem: "Koncepce - neotevírat".
Bližší informace o pracovním místě poskytne vedoucí odboru správy majetku Ing. Pavol Vančo, tel. 354 440 186, e-mail vanco@cheb.cz nebo Ing. Jana Kuklová, tel.: 354 440 124, e-mail: kuklova@cheb.cz.
Lhůta pro podání přihlášek: do 14. února 2022 (včetně), přihlášky doručené po stanoveném termínu budou vyřazeny.
Místo a způsob podání přihlášky: osobně na podatelně MěÚ Cheb nebo písemně na adrese: Městský úřad Cheb, odbor kanceláře starosty, Pavlína Skoupá, náměstí Krále Jiřího z Poděbrad 14, 350 20 Cheb 1.
Vyhlašovatel si vyhrazuje právo zrušit toto výběrové řízení kdykoliv v jeho průběhu.
Pohovory na pozici vedoucího odboru správy majetku proběhnou dne 21. února od 13:00 hodin v budově Městského úřadu, nám. Krále Jiřího z Poděbrad 1/14, v místnosti č. 5.