https://nominatim.openstreetmap.org/search?q=n%C3%A1m%C4%9Bst%C3%AD+Kr%C3%A1le+Ji%C5%99%C3%ADho+z+Pod%C4%9Bbrad+1%2C+Cheb&format=xml&polygon=0&addressdetails=150.0790443;12.3710989;náměstí Krále Jiřího z Poděbrad 1/14, Cheb 350 02, Česko Úředník/úřednice odboru finančního - úředník/úřednice úseku ekonomiky odboru finančního | Nabídka práce REGIONZAPAD.CZ

Práce Nabídka zaměstnání

Úředník/úřednice odboru finančního - úředník/úřednice úseku ekonomiky odboru finančního

Město Cheb

náměstí Krále Jiřího z Poděbrad 1, Cheb

Detail firmy

Ladislava Holcová
354440154
  • vztah

    Pracovní poměr - plný úvazek

  • směny

    Jednosměnný provoz

  • min. vzdělání

    ÚSO s maturitou (bez vyučení)

Nástupní plat 23 000,- až 31 000,- Kč

Tajemník Městského úřadu Cheb vyhlašuje dle zákona č. 312/2002 Sb. výběrové řízení na obsazení pracovního místa úředník/úřednice odboru finančního (pracovní poměr na dobu neurčitou).

Druh práce: úředník/úřednice úseku ekonomiky odboru finančního
Platová třída: 9
Místo výkonu práce: Městský úřad Cheb
Termín nástupu: 1. března 2022.

Předpoklady pro vznik pracovního poměru úředníka dle § 4 zákona č. 312/2002 Sb.:
- státní občanství ČR nebo trvalý pobyt v ČR
- dosažení věku 18 let
- způsobilost k právním úkonům
- bezúhonnost
- znalost jednacího jazyka.

Minimální požadavky úřadu:
- vyšší odborné vzdělání nebo střední vzdělání s maturitní zkouškou
- znalost zákona číslo 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty, ve znění pozdějších změn a doplňků
- znalost zákona číslo 563/1991 Sb., o účetnictví, ve znění pozdějších změn a doplňků
- znalost zákona číslo 128/2000 Sb., o obcích, ve znění pozdějších změn a doplňků
- znalost vyhlášky číslo 323/2002 Sb., o rozpočtové skladbě, ve znění pozdějších změn
- dobrá uživatelská znalost práce s PC.

Výhodou:
- praxe v oblasti účetnictví obcí
- praxe v územní samosprávě nebo ve státní správě.

Výčet požadovaných dokladů:
- vyplněná přihláška do výběrového řízení (tiskopis je k dispozici na internetových stránkách města Chebu www.cheb.cz nebo na podatelně MěÚ)
- strukturovaný životopis s údaji o dosavadním průběhu zaměstnání uchazeče a o jeho odborných znalostech
- výpis z Rejstříku trestů ne starší 3 měsíce
- ověřená kopie dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání.

Nabízíme:
- pět týdnů dovolené
- pružná pracovní doba
- zaměstnanecké benefity (příspěvek na stravenky, příspěvek na ošatné, příspěvek na dovolenou, příspěvek zaměstnavatele na penzijní připojištění po odpracování 1 roku, příspěvek na dopravu do zaměstnání při dojíždění nad 15 km, indispoziční volno v rozsahu 3 dnů)
- odborné vedení v adaptačním procesu.

Lhůta pro podání přihlášek: do 10. prosince 2021 včetně, přihlášky doručené po stanoveném termínu budou vyřazeny.

Způsob podání přihlášky: osobně na podatelně MěÚ Cheb, nebo písemně na adresu: Městský úřad Cheb, odbor kanceláře starosty, Pavlína Skoupá, nám. Krále Jiřího z Poděbrad 1/14, 350 20 Cheb.

Bližší informace o pracovní pozici lze získat u vedoucí odboru Ing. Ladislavy Holcové,
tel. 354 440 154, e-mail: holcova@cheb.cz a u vedoucí úseku ekonomiky odboru Fin
Ing. Petry Růžičkové, tel. 351 440 160, e-mail: ruzickova@cheb.cz

Vyhlašovatel si vyhrazuje právo zrušit toto výběrové řízení kdykoliv v jeho průběhu.

Výběrové řízení se bude konat dne 15. prosince 2021 od 8:30 hodin v zasedací místnosti
č. 5 v přízemí budovy na adrese nám. Krále Jiřího z Poděbrad 1/14, 350 20 Cheb (vedle recepce).


Odpovědět na nabídku

Zadejte vaše jméno
Zadejte komentář
Podporované formáty: doc, docx, xls, rtf, txt, xls nebo pdf
Zadejte váš email
Opište kontrolní kód
Odesláním formuláře souhlasím se zpracováním osobních údajů.