https://nominatim.openstreetmap.org/search?q=Cheb&format=xml&polygon=0&addressdetails=150.0793511;12.3703526; , Cheb , Česko Úředníci samostatného oddělení interního auditu - kontroloři | Nabídka práce REGIONZAPAD.CZ

Práce Nabídka zaměstnání

Úředníci samostatného oddělení interního auditu - kontroloři

Květa Balgová
354440285
  • vztah

    Pracovní poměr - plný úvazek

  • směny

    Jednosměnný provoz

  • min. vzdělání

    ÚSO s maturitou (bez vyučení)

Nástupní plat 23 000,- až 35 000,- Kč

Tajemník Městského úřadu Cheb vyhlašuje dle zákona č. 312/2002 Sb. výběrové řízení na obsazení pracovního místa úředník/úřednice samostatného oddělení interního auditu.

Druh práce: kontroloři
Platová třída: 9 - 10
Místo výkonu práce: správní obvod obce s rozšířenou působností Cheb
Termín nástupu: 1. prosince 2021 nebo dohodou
Pracovní poměr na dobu neurčitou
Pracovní doba: Po+St 7:30-17:00 h (pružná pracovní doba), Út+Čt+Pá 8:00-14:00 h (pružná pracovní doba).

Předpoklady pro vznik pracovního poměru úředníka dle § 4 zákona č. 312/2002 Sb.:
- státní občanství ČR nebo trvalý pobyt v ČR
- dosažení věku 18 let
- způsobilost k právním úkonům
- bezúhonnost
- znalost jednacího jazyka.

Minimální požadavky úřadu:
- vzdělání právního, ekonomického nebo informačně technologického směru v bakalářském studijním programu nebo ukončeném vyšším odborném vzdělání nebo středním vzdělání s maturitní zkouškou
- rámcová znalost zákona č. 128/2000 Sb., o obcích (obecní zřízení), ve znění pozdějších předpisů
- rámcová znalost Směrnice Evropského parlamentu a Rady (EU) 2019/1937 ze dne 23. října 2019 o ochraně osob, které oznamují porušení práva Unie
- rámcová znalost zákona č. 320/2001 Sb., o finanční kontrole, ve znění pozdějších změn
- do 6 měsíců od data nástupu do funkce povinnost podat přihlášku ke zkoušce zvláštní odborné způsobilosti.

Výhodou:
- rámcová znalost zákona č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek
- praxe v kontrolních mechanismech veřejných prostředků.

Výčet požadovaných dokladů:
- vyplněná přihláška do výběrového řízení (tiskopis je k dispozici na internetových stránkách města Chebu www.cheb.cz nebo na podatelně MěÚ)
- strukturovaný životopis s údaji o dosavadním průběhu zaměstnání uchazeče a o jeho odborných znalostech
- výpis z Rejstříku trestů ne starší 3 měsíce
- ověřená kopie dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání.

Nabízíme:
- odborné vedení v adaptačním procesu
- profesní růst a prohlubování znalostí
- pružnou pracovní dobu
- pět týdnů dovolené
- zaměstnanecké benefity (příspěvek na stravenky, příspěvek na ošatné, příspěvek na dovolenou, příspěvek zaměstnavatele na penzijní připojištění po odpracování 1 roku, příspěvek na dopravu do zaměstnání při dojíždění nad 15 km, indispoziční volno v rozsahu 3 pracovních dnů).

Lhůta pro podání přihlášek: do 22. října 2021 včetně, přihlášky doručené po stanoveném termínu budou vyřazeny.

Způsob podání přihlášky: osobně na podatelně MěÚ Cheb, nebo písemně na adresu: Městský úřad Cheb, odbor kanceláře starosty, Pavlína Skoupá, nám. Krále Jiřího z Poděbrad 1/14, 350 20 Cheb.

Bližší informace o pracovní pozici lze získat u vedoucí oddělení Ing. Květy Balgové,
tel. 354 440 285, e-mail: balgova@cheb.cz.

Vyhlašovatel si vyhrazuje právo zrušit toto výběrové řízení kdykoliv v jeho průběhu.

Výběrové řízení proběhne dne 29. října 2021 od 8:00 hodin v budově Městského úřadu Cheb, náměstí Krále Jiřího z Poděbrad 1/14, Cheb, zasedací místnost č. 5, v přízemí vedle recepce.


Odpovědět na nabídku

Zadejte vaše jméno
Zadejte komentář
Podporované formáty: doc, docx, xls, rtf, txt, xls nebo pdf
Zadejte váš email
Opište kontrolní kód
Odesláním formuláře souhlasím se zpracováním osobních údajů.