https://nominatim.openstreetmap.org/search?q=Cheb&format=xml&polygon=0&addressdetails=150.0793511;12.3703526; , Cheb , Česko Úředníci odboru finančního - úředníci oddělení místních poplatků odboru finančního | Nabídka práce REGIONZAPAD.CZ

Práce Nabídka zaměstnání

Úředníci odboru finančního - úředníci oddělení místních poplatků odboru finančního

Ladislava Holcová
354440154
  • vztah

    Pracovní poměr - plný úvazek

  • směny

    Jednosměnný provoz

  • min. vzdělání

    ÚSO s maturitou (bez vyučení)

Nástupní plat 23 000,- až 31 000,- Kč

Tajemník Městského úřadu Cheb vyhlašuje dle zákona č. 312/2002 Sb., výběrové řízení na pracovní pozici úředník/úřednice odboru finančního (pracovní poměr na dobu neurčitou).

Druh práce: úředník/úřednice oddělení místních poplatků odboru finančního
Platová třída: 9
Místo výkonu práce: Cheb
Termín nástupu: 1. prosince 2021 nebo dohodou.

Předpoklady pro vznik pracovního poměru úředníka podle § 4 zákona č. 312/2002 Sb., ve znění pozdějších změn:
- státní občanství ČR nebo trvalý pobyt v ČR
- věk minimálně 18 let
- způsobilost k právním úkonům
- bezúhonnost
- znalost českého jazyka.

Minimální požadavky úřadu:
- vyšší odborné vzdělání nebo střední vzdělání s maturitní zkouškou
- znalost zákona č.186/2016 Sb., o hazardních hrách ve znění pozdějších změn
- znalost zákona č. 280/2009 Sb., daňový řád, ve znění pozdějších změn
- znalost zákona č.128/2000 Sb., o obcích (obecní řízení), ve znění pozdějších změn
- do 6 měsíců od data nástupu do funkce povinnost podat přihlášku ke zkoušce zvláštní odborné způsobilosti
- dobrá uživatelská znalost práce s PC (Word, Excel, internet).

Výhodou:
- praxe v územní samosprávě nebo ve státní správě.

Výčet požadovaných dokladů:
- vyplněná přihláška do výběrového řízení (tiskopis je k dispozici na internetových stránkách města Chebu www.cheb.cz nebo na podatelně MěÚ)
- strukturovaný životopis s údaji o dosavadním průběhu zaměstnání uchazeče a o jeho odborných znalostech
- výpis z Rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce
- ověřená kopie dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání.

Nabízíme:
- pět týdnů dovolené
- pružná pracovní doba
- zaměstnanecké benefity (příspěvek na stravenky, příspěvek na ošatné, příspěvek na dovolenou, příspěvek zaměstnavatele na penzijní připojištění po odpracování 1 roku, příspěvek na dopravu do zaměstnání při dojíždění nad 15 km, indispoziční volno v rozsahu 3 dnů)
- odborné vedení v adaptačním procesu.

Lhůta pro podání přihlášek: do 10. listopadu 2021 včetně, přihlášky doručené po stanoveném termínu budou vyřazeny.

Způsob podání přihlášky: osobně na podatelně MěÚ Cheb, nebo písemně na adresu: Městský úřad Cheb, odbor kanceláře starosty, Pavlína Skoupá, nám. Krále Jiřího z Poděbrad 1/14,
350 20 Cheb.

Bližší informace o pracovní pozici lze získat u vedoucí odboru Ing. Ladislavy Holcové,
tel. 354 440 154, e-mail: holcova@cheb.cz nebo u vedoucí oddělení místních poplatků
Bc. Hany Richtrové, tel. 354 440 153, e-mail: richtrova@cheb.cz.

Vyhlašovatel si vyhrazuje právo zrušit toto výběrové řízení kdykoliv v jeho průběhu.

Výběrové řízení proběhne dne 22. listopadu od 8.30 hod. v budově Městského úřadu náměstí Krále Jiřího z Poděbrad 1/14, Cheb, zasedací místnost č. 5, v přízemí vedle recepce.


Odpovědět na nabídku

Zadejte vaše jméno
Zadejte komentář
Podporované formáty: doc, docx, xls, rtf, txt, xls nebo pdf
Zadejte váš email
Opište kontrolní kód
Odesláním formuláře souhlasím se zpracováním osobních údajů.