Jsme rodinná daňová kancelář se sídlem v Chebu a hledáme nového/novou člena/ku do našeho týmu. Zabýváme se zpracováváním účetnictví, daňových přiznání a poskytujeme další ekonomické služby. Náš tým 25-ti účetních a daňových poradců se stará o více než 300 klientů z Karlovarského a Plzeňského kraje. Do tohoto týmu hledáme pracovitou a pečlivou osobu.
Místo výkonu práce: Obrněné brigády 553/31, 350 02 Cheb. Pracovní poměr na dobu neurčitou. Nástup dle dohody. Vhodné i pro absolventy. Pracovní doba: pružná pracovní doba dle dohody (Po-Pá).
Náplň práce (spolupráce):
- spolupráce při vytváření a upřesňování metodiky účtování a implementaci českých obecně závazných právních předpisů do vnitřních účetních směrnic účetní jednotky
- spolupráce při implementaci, správě a údržbě účetního a informačního systému účetní jednotky
- spolupráce při vytváření vnitřních účetních směrnic pro oblast vedení účetnictví v souladu s národními i mezinárodními účetními standardy
- spolupráce při tvorbě převodového můstku mezi účetnictvím podle českých účetních předpisů a účetnictvím podle mezinárodních účetních standardů
- spolupráce s Daňovým poradcem při zajišťování agendy některých daní.
Náplň práce (samostatně):
- pravidelná komunikace s účetní jednotkou vedoucí ke správnému účtování
- kontrola náležitostí účetních dokladů a jejich evidence
- samostatné účtování jednotlivých účetních operací finančního účetnictví
- zpracovávání účetních dokladů pro automatizované zpracovávání
- provádění měsíčních kontrol ve finančním účetnictví
- zpracování měsíčních a ročních závěrek
- správa a zajištění inventarizace účtů majetku a závazků
- příprava podkladů a spolupráce s auditory
- řešení problematických účetních případů
- kontrola správnosti zpracování účetních operací významných pro účetní jednotku
- kontrola správnosti vedení účetnictví podle obecně závazných právních předpisů (českých účetních předpisů, daňových a dalších obecně závazných právních předpisů), eventuálně podle mezinárodních účetních standardů
- kontrola účetního systému, tj. především kontrola dodržování nařízení a norem platných uvnitř účetní jednotky, dodržování platné legislativy, kontrola vedení účetnictví s důrazem na jeho úplnost, průkaznost a správnost
- komunikace a spolupráce s externími subjekty (např. daňový poradce, auditor, finanční úřad)
- organizace a koordinace činností mezi pracovníky, kteří dodávají podklady k účtování
- sestavení účetní závěrky (rozvahy, výkazu zisku a ztráty, přílohy účetní závěrky, popř. cash flow a přehledu o změnách vlastního kapitálu) v souladu s českými účetními předpisy
- zpracování pravidelných výstupů z účetnictví pro potřeby managementu účetní jednotky či mateřské společnosti
- rozdělování úkolů při sestavování účetní závěrky a průběžná koordinace zapojených pracovníků klienta
- zajištění zveřejnění účetní závěrky
- zajištění předávání / archivace účetních dokladů
- vyplňování formulářů a hlášení pro státní orgány (záznamní povinnost, oznamovací povinnost, daňové formuláře, statistika)
- spolupráce s orgány státní správy a s ostatními institucemi při provádění účetních kontrol a revizí ve spolupráci s daňovým poradcem.
Požadujeme: VŠ vzdělání v oboru finance/ekonomika (VŠ vzdělání lze nahradit 10-ti lety praxe v oboru), praxe minimálně 5 let na pozici všeobecní účetní, doporučené (certifikát svazu účetních - certikovaní účetní), znalost NJ výhodou. Nabízíme: příjemné prostředí v nově vybavených kancelářích, přátelský pracovní kolektiv, po zapracování možnost příležitostně home office, dobrovolná výuka němčiny se zkušeným lektorem (rodilý mluvčí) v rámci pracovní doby, možnost platového růstu, stravenky, osobní ohodnocení podle výkonu a odbornosti, roční odměny podle výsledků společnosti. Kontakt pro zájemce: telefonicky anebo e-mailem.