Popis práce:
- vedení a odpovědnost za veškerou účetní agendu, v souladu s platnými zákony (účtování o nákladech a výnosech, o výdajích a příjmech, o stavu a pohybu majetku aj.),
- vedení evidence pokladen a bankovních účtů,
- spolupráce s ředitelkou na přípravě žádostí o dotace, jejich administrace a vyúčtování
- vytváření průběžných a závěrečných zpráv,
- příprava rozpočtů centra,
- sledování pohybu majetku, evidování a aktualizace inventarizačních seznamů,
- dohled na hospodárnost finančních prostředků
- personálně administrativní agenda
- administrativní a organizační podpora v zadaných oblastech
Požadujeme:
- středoškolské vzdělání s maturitou ekonomického směru
- čistý trestní rejstřík
- znalost podvojného účetnictví
- orientace v oblasti pracovně -právních vztahů, orientace v účetních agendách
- zodpovědnost při práci s osobními daty
- pokročilé dovednosti při práci na PC s kancelářskými aplikacemi (MS Win 7, MS Office, Open Office, Internet), zejména dobrá znalost programu Excel
- respektování křesťanských zásad Armády spásy
- aktivní přístup, přehled o grantové problematice, práce se statistikami (analýzy dat)
- schopnost pracovat v týmu, komunikativnost, samostatnost a odpovědnost,
- ochotu učit se, schopnost sebereflexe
Vítáme:
- praxe v oboru účetnictví v neziskové organizaci
- zkušenosti s rozpočetnictvím
- znalost práce v programu ABRA
Nabízíme:
- zaměstnanecké výhody (25 dnů dovolené, příspěvek na stravování, roční cílová odměna, příspěvek na penzijní připojištění)
- odpovídající růst platu, další příplatky po prvním odpracovaném roce
- zázemí mezinárodní křesťanské organizace
Pracovní doba: 7.00 - 15.00. Pokud Vás tato nabídka zaujala, odešlete svůj strukturovaný životopis a motivační dopis do 29.10.2021 elektronicky na adresu: alena.krejci@armadaspasy.cz do předmětu emailu uveďte "UCTO". Vybraní uchazeči budou pozváni k osobnímu pohovoru, který proběhne v listopadu 2021.