Místo výkonu práce: Májová 23, 350 02 Cheb. Pracovní poměr na dobu určitou (1 rok) - poté možné převedení na dobu neurčitou. Pracovní doba: Po-Pá 7:30-16:00 h. Náplň práce: komunikace se zákazníky (příjem zpracování a expedice objednávek, tvorba podkladů, kontrola plateb, řešení reklamací), objednávání zboží a udržování stavu skladových zásob, organizování mezinárodní dopravy a dopravy k zákazníkovi, zpracovávání obchodní administrativy, vkládání informací a dat do databází, realizace obchodní kampaně. Požadujeme: SŠ/VŠ vzdělání (ekonomické, obchodní, technické zaměření výhodou), velmi dobrá znalost NJ slovem i písmem (B2/C1), uživatelská znalost práce s PC (MS Office, Outlook), komunikativnost, pečlivost, flexibilita, fyzická zdatnost (expedice zboží). Nabízíme: možnost seberealizace, 25 dní dovolené, další firemní benefity, přátelské pracovní prostředí s neformální atmosférou. Kontakt pro zájemce: POUZE e-mailem.