2000 – Cheb: Turismus ve městě by měla zlepšit marketingová studie (TV Západ)

Chebští radní chtějí do města přilákat nové turisty. Napomoci k tomu má marketingová studie, jejíž vypracování zadali představitelé města specializované firmě. Projekt má především odhalit nedostatky v nabízených službách turistům, poukázat na slabá místa v oblasti cestovního ruchu a navrhnout jejich řešení. Na vypracování studie již bylo vyčleněno 260 tisíc korun v rámci rozvojového programu města.

dezinfekce

„Chtěli jsme k této oblasti přistoupit kvalifikovaně. Tzn., aby nám někdo odborně poradil, jak se město má prezentovat. Víme všichni, že je zde obrovský potenciál, historické památky – od Špalíčku až po chebský hrad. Tak, aby nám někdo v této oblasti poradil,“ vysvětlil starosta Václav Jakl.

Představitelé radnice si myslí, že obrovský turistický potenciál města není dostatečně využit. Poukazují např. na některé významné památky, jako je Františkánský klášter či kostel sv. Bartoloměje, jež jsou již několik let uzavřeny. 

„Ze začátku bychom chtěli zjistit všechny možné informace, podklady o městě Chebu. Veškerý potenciál, který je k dispozici pro turisty. Zhodnotit kvalitu služeb, zhodnotit i to, co ve městě chybí. Samozřejmě, že nejen my, ale společně s odborníky, s hoteliéry a s dalšími, kteří mají, co říci do cestovního ruchu,“ nastínil zástupce zpracovatele studie Radek Galousek. 

Součástí první fáze bude rovněž anketní průzkum mezi návštěvníky Chebu, který by měl odhalit, co se turistům ve městě líbí a naopak, co by doporučili zlepšit. Pak již budou probíhat semináře s místní odbornou veřejností a ze závěrečné fáze by pak měly vzejít samotné náměty na zkvalitnění turistických služeb. 

Komentáře

Váš komentář článku...

Zadejte vaše jméno
Zadejte váš email
Zadejte komentář

Hlavní zprávy