Jak postupovat při návštěvě neseriózních obchodníků s energiemi

Město Cheb v poslední době zaznamenalo již několik případů, kdy občany navštěvují nebo je kontaktují falešní distributoři energií.

dezinfekce

Z důvodu, že se v poslední době stále více množí dotazy a stížnosti na lstivé prodejce, kteří navštěvují byty, nebo telefonují klientům a nabízejí schůzky ke změnám smluv s dodavateli energií, obdrželo město dopis ze Skupiny ČEZ s žádostí o pomoc.

Jak postupovat proti neseriózním metodám některých prodejců se dozvíte pomocí příručky „Desatero pomoci“. Veškeré informace lze získat také na bezplatné lince Skupiny ČEZ 800 810 820.

1. Důvěřuj, ale prověřuj!
2. Můj dům, můj hrad!
3. Spěchej pomalu!
4. Stačí podat prst…
5. Dobré účty dělají dobré přátele!
6. První dojem může klamat!
7. Co je psáno, to je dáno!
8. Když to nejde po dobrém…
9. Cena není všechno!
10. Dobrá rada nad zlato!

Informujte seniory ve svém okolí, kteří by se mohli stát terčem těchto neseriózních prodejců a jejich nátlakových praktik!


Zdroj: město Cheb

Komentáře

Váš komentář článku...

Zadejte vaše jméno
Zadejte váš email
Zadejte komentář

Hlavní zprávy