Práce Nabídka zaměstnání

Řidiči osobních a malých dodávkových automobilů, taxikáři - Cheb

Město Cheb -006

náměstí Krále Jiřího z Poděbrad 1, Cheb

Detail firmy

Lenka Býnová, vedoucí organizačního oddělení odboru organizačního
+420 354 440 669
  • směny

    Jednosměnný provoz

  • min. vzdělání

    Střední odborné (vyučen)

Nástupní plat 16 280,- až 19 870,- Kč

Tajemník Městského úřadu Cheb přijme do pracovního poměru řidiče/řidičku - provozáře/provozářku odboru organizačního na dobu určitou (1 rok) - poté možné prodloužení.

Druh práce: řidič/ka - provozář/ka
Platová třída: 5
Místo výkonu práce: Česká republika
Termín nástupu: 2. května 2019 nebo dle dohody
Pracovní doba: Po 6:30-16:00 h, Út 6:30-14:30 h, St 6:30-16:00 h, Čt 6:30-14:30 h, Pá 6:30-14:00 h (pohyblivá pracovní doba / časová flexibilita v případě pracovních cest).

Minimální požadavky úřadu:
- střední vzdělání s výučním listem
- organizační a komunikační schopnosti, příjemné vystupování
- schopnost ústní komunikace v německém jazyce
- řidičský průkaz skupiny B - aktivní řidič/ka
- zdravotní způsobilost k řízení služebního vozidla
- manuální zručnost
- fyzická zdatnost
- časová flexibilita.

Výhodou:
- základní znalost práce s PC
- odborná způsobilost v elektrotechnice dle § 14 vyhlášky č. 50/1978 Sb., o odborné způsobilosti v elektrotechnice, v platném znění.

Nabízíme:
- odborné vedení v adaptačním procesu
- pět týdnů dovolené
- zaměstnanecké benefity (příspěvek na stravenky, příspěvek na ošatné, příspěvek na kulturní a společenské akce, příspěvek na dovolenou, příspěvek zaměstnavatele na penzijní připojištění po odpracování 1 roku, příspěvek na dopravu do zaměstnání při dojíždění nad 15 km).

Výčet dokladů, které je nutné předložit:
- vyplněná žádost o přijetí do pracovního poměru (závazný tiskopis je k dispozici na podatelně MěÚ Cheb a na internetových stránkách www.cheb.cz)
- strukturovaný životopis s údaji o dosavadní praxi a odborných znalostech uchazeče
- výpis z evidence Rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce
- ověřená kopie dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání.

Bližší informace o pracovním místě poskytne vedoucí oddělení organizačního Lenka Býnová, tel. 354 440 669, e-mail bynova@cheb.cz.

Lhůta pro podání přihlášek: do 21. března 2019 (včetně), přihlášky doručené po stanoveném termínu budou vyřazeny.

Místo a způsob podání přihlášky: osobně na podatelně MěÚ Cheb nebo písemně na adrese: Městský úřad Cheb, odbor kanceláře starosty, Pavlína Skoupá, náměstí Krále Jiřího z Poděbrad 14, 350 20 Cheb 1.

Pohovor s uchazeči proběhne dne 25. března 2019 od 8.00 hodin v budově městského úřadu, ul. 26. dubna 4, Cheb, zasedací místnost 53c ve 2. patře.


Odpovědět na nabídku

Zadejte vaše jméno
Zadejte komentář
Podporované formáty: doc, docx, xls, rtf, txt, xls nebo pdf
Zadejte váš email
Opište kontrolní kód
Odesláním formuláře souhlasím se zpracováním osobních údajů.