Práce Nabídka zaměstnání

Recepční (kromě recepčních v hotelích a dalších ubytovacích zařízeních) - Cheb

Lenka Býnová, vedoucí organizačního oddělení odboru organizačního
+420 354 440 669
  • směny

    Jednosměnný provoz

  • min. vzdělání

    ÚSO s maturitou (bez vyučení)

Nástupní plat 14 740,- až 22 170,- Kč

Tajemník Městského úřadu Cheb vyhlašuje výběrové řízení na obsazení pracovního místa pracovník/ce recepce, podatelny a telefonní ústředny odboru organizačního.

Druh práce: pracovník/pracovnice recepce, podatelny a telefonní ústředny
Platová třída: 7
Místo výkonu práce: správní obvod obce s rozšířenou působností Cheb
Termín nástupu: 1. dubna 2018 nebo dle dohody
Pracovní doba: Po+St (7:30-17:00 h), Út+Čt+Pá (6:30-14:00 h - pružná pracovní doba)
Pracovní poměr na dobu neurčitou.

Minimální požadavky úřadu:
- střední vzdělání s maturitní zkouškou
- organizační a komunikační schopnosti, příjemné vystupování
- znalost zákona č. 128/2000 Sb., o obcích, (obecní zřízení), v platném znění
- základní znalost zákona č. 499/2004 Sb., o archivnictví a spisové službě, v platném znění
- dobrá uživatelská znalost práce s PC (stolního i notebooku), MS Windows XP a vyšší
- schopnost ústní komunikace v německém nebo anglickém jazyce.

Výhodou:
- znalost spisové služby - IS GINIS
- praxe v územní samosprávě
- řidičský průkaz skup. B.

Nabízíme:
- odborné vedení v adaptačním procesu
- pět týdnů dovolené
- pružná pracovní doba
- zaměstnanecké benefity (příspěvek na stravenky, příspěvek na ošatné, příspěvek na kulturní, společenské akce a zájezdy, příspěvek na dovolenou, příspěvek zaměstnavatele na penzijní připojištění po odpracování 1 roku, příspěvek na dopravu do zaměstnání při dojíždění nad 15 km)
-profesní růst a prohlubování znalostí.

Výčet dokladů, které je nutné předložit:
- vyplněná žádost o přijetí do pracovního poměru (závazný tiskopis je k dispozici na podatelně MěÚ Cheb a na internetových stránkách www.cheb.cz)
- strukturovaný životopis s údaji o dosavadní praxi a odborných znalostech uchazeče
- výpis z evidence Rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce
- ověřená kopie dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání.

Bližší informace o pracovním místě poskytne vedoucí oddělení organizačního Lenka Býnová, tel. 354 440 669, e-mail bynova@cheb.cz.

Lhůta pro podání přihlášek: do 22. března 2018 (včetně), přihlášky doručené po stanoveném termínu budou vyřazeny.

Místo a způsob podání přihlášky: osobně na podatelně MěÚ Cheb nebo písemně na adrese: Městský úřad Cheb, odbor kanceláře starosty, Pavlína Skoupá, náměstí Krále Jiřího z Poděbrad 14, 350 20 Cheb 1.

Vyhlašovatel si vyhrazuje právo zrušit toto výběrové řízení kdykoliv v jeho průběhu.

Výběrové řízení proběhne dne 29. března 2018 od 8.00 hodin v budově městského úřadu, ul. 26. dubna 4, Cheb, zasedací místnost 53c ve 2. patře.


Odpovědět na nabídku

Zadejte vaše jméno
Zadejte komentář
Podporované formáty: doc, docx, xls, rtf, txt, xls nebo pdf
Zadejte váš email
Opište kontrolní kód
Odesláním formuláře souhlasím se zpracováním osobních údajů.