Práce Nabídka zaměstnání

Ostatní úředníci jinde neuvedení - Cheb

Město Cheb -007

Cheb

Lenka Býnová, vedoucí organizačního oddělení odboru organizačního
+420 354 440 669
  • směny

    Jednosměnný provoz

  • min. vzdělání

    ÚSO s maturitou (bez vyučení)

Nástupní plat 15 480,- až 23 280,- Kč

Tajemník Městského úřadu Cheb vyhlašuje výběrové řízení na obsazení dvou pracovních míst
pracovník/pracovnice recepce, podatelny a telefonní ústředny odboru organizačního.

Druh práce: pracovník/pracovnice recepce, podatelny a telefonní ústředny
Platová třída: 7
Místo výkonu práce: správní obvod obce s rozšířenou působností Cheb
Termín nástupu: jedno pracovní místo od 1. srpna 2019, druhé pracovní místo od 1. září 2019 nebo dle dohody
Pracovní poměr: na dobu neurčitou
Pracovní doba: Po+St (7:30-18:00 h), Út+Čt+Pá (7:30-15:30 h).

Minimální požadavky úřadu:
- střední vzdělání s maturitní zkouškou
- organizační a komunikační schopnosti, příjemné vystupování
- základní znalost zákona č. 128/2000 Sb., o obcích, (obecní zřízení), v platném znění
- základní znalost zákona č. 499/2004 Sb., o archivnictví a spisové službě, v platném znění
- dobrá uživatelská znalost práce s PC (stolního i notebooku), MS Windows XP a vyšší.

Výhodou:
- znalost spisové služby - IS GINIS
- schopnost ústní komunikace v německém nebo anglickém jazyce
- praxe v územní samosprávě.

Nabízíme:
- odborné vedení v adaptačním procesu
- pět týdnů dovolené
- zaměstnanecké benefity (příspěvek na stravenky, příspěvek na ošatné, příspěvek na kulturní, společenské akce, příspěvek na dovolenou, příspěvek zaměstnavatele na penzijní připojištění po odpracování 1 roku, příspěvek na dopravu do zaměstnání při dojíždění nad 15 km)
- profesní růst a prohlubování znalostí.

Výčet dokladů, které je nutné předložit:
- vyplněná žádost o přijetí do pracovního poměru (závazný tiskopis je k dispozici na podatelně MěÚ Cheb a na internetových stránkách www.cheb.cz)
- strukturovaný životopis s údaji o dosavadní praxi a odborných znalostech uchazeče
- výpis z evidence Rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce
- ověřená kopie dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání.

Bližší informace o pracovním místě poskytne vedoucí oddělení organizačního Lenka Býnová, tel. 354 440 669, e-mail bynova@cheb.cz.

Lhůta pro podání žádostí: do 10. července 2019 (včetně), žádosti doručené po stanoveném termínu budou vyřazeny.

Místo a způsob podání žádosti: osobně na podatelně MěÚ Cheb nebo písemně na adrese: Městský úřad Cheb, odbor kanceláře starosty, Pavlína Skoupá, náměstí Krále Jiřího z Poděbrad 14, 350 20 Cheb 1.

Vyhlašovatel si vyhrazuje právo zrušit toto výběrové řízení kdykoliv v jeho průběhu.

Pohovory proběhou dne 15. 7. 2019 od 8.00 hodin v budově městského úřadu, ul. 26. dubna 4, Cheb, zasedací místnost 53c ve 2. patře.


Odpovědět na nabídku

Zadejte vaše jméno
Zadejte komentář
Podporované formáty: doc, docx, xls, rtf, txt, xls nebo pdf
Zadejte váš email
Opište kontrolní kód
Odesláním formuláře souhlasím se zpracováním osobních údajů.