Práce Nabídka zaměstnání

Ostatní úředníci jinde neuvedení - Cheb

Ing. Jana Krejsová
+420 354 440 681
  • směny

    Jednosměnný provoz

  • min. vzdělání

    ÚSO s maturitou (bez vyučení)

Nástupní plat 18 230,- až 27 420,- Kč

Tajemník Městského úřadu Cheb vyhlašuje dle zákona č. 312/2002 Sb. výběrové řízení na obsazení pracovního místa referent/referentka odboru projektového managementu a rozvoje.

Druh práce: finanční referent/referentka odboru projektového managementu a rozvoje
Platová třída: 9
Místo výkonu práce: správní obvod obce s rozšířenou působností Cheb
Termín nástupu: 1. března 2019 nebo dle dohody
Pracovní poměr: na dobu neurčitou
Pracovní doba: Po+St (7:30-17:00 h), Út+Čt+Pá (6:30-14:00 h - pružná pracovní doba).

Předpoklady pro vznik pracovního poměru úředníka podle § 4 zákona č. 312/2002 Sb.:
- státní občanství ČR nebo trvalý pobyt v ČR
- věk minimálně 18 let
- způsobilost k právním úkonům
- bezúhonnost
- ovládání jednacího jazyka.

Minimální požadavky úřadu:
- vyšší odborné vzdělání nebo střední vzdělání s maturitní zkouškou
- dobré komunikační schopnosti
- rámcová znalost zákona č. 128/2000 Sb., o obcích (obecní zřízení), ve znění pozdějších předpisů
- znalost zákona č. 563/1991 Sb., o účetnictví, ve znění pozdějších předpisů a doplňků
- znalost vyhlášky č. 323/2002 Sb., o rozpočtové skladbě ve znění pozdějších změn
- dobrá uživatelská znalost práce s PC (Word, Excel, internet)
- řidičské oprávnění skupiny B.

Výhodou:
- praxe v územní samosprávě nebo státní správě
- znalost účetnictví obcí
- základní znalost problematiky účtování dotací.

Nabízíme:
- odborné vedení v adaptačním procesu
- pět týdnů dovolené
- pružná pracovní doba,
- zaměstnanecké benefity (příspěvek na stravenky, příspěvek na ošatné, příspěvek na kulturní, společenské akce, příspěvek na dovolenou, příspěvek zaměstnavatele na penzijní připojištění po odpracování 1 roku, příspěvek na dopravu do zaměstnání při dojíždění nad 15 km
- profesní růst a prohlubování znalostí
- týmová práce
- možnost získání služebního bytu.

Výčet dokladů, které je nutné předložit:
- vyplněná přihláška do výběrového řízení (závazný tiskopis je k dispozici v podatelně MěÚ Cheb a na internetových stránkách www.cheb.cz)
- strukturovaný životopis s údaji o dosavadní praxi a odborných znalostech a dovednostech uchazeče
- výpis z evidence Rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce
- ověřená kopie dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání.

Lhůta pro podání přihlášek: do 23. ledna 2019 (včetně), přihlášky doručené po stanoveném termínu budou vyřazeny.

Bližší informace o pracovním místě lze získat u vedoucí odboru projektového managementu a rozvoje Ing. Jany Krejsové, tel. 354 440 681, e-mail krejsova@cheb.cz.

Místo a způsob podání přihlášky: osobně na podatelně MěÚ Cheb nebo písemně na adrese: Městský úřad Cheb, odbor kanceláře starosty, Pavlína Skoupá, náměstí Krále Jiřího z Poděbrad 14, 350 20 Cheb.

Termín pohovoru s uchazeči: 30. ledna 2019 (místo a čas budou upřesněny telefonicky).

Vyhlašovatel si vyhrazuje právo zrušit toto výběrové řízení kdykoliv v jeho průběhu.


Odpovědět na nabídku

Zadejte vaše jméno
Zadejte komentář
Podporované formáty: doc, docx, xls, rtf, txt, xls nebo pdf
Zadejte váš email
Opište kontrolní kód
Odesláním formuláře souhlasím se zpracováním osobních údajů.