Práce Nabídka zaměstnání

Ostatní úředníci jinde neuvedení - Cheb

Město Cheb -007

Cheb

Ing. Václav Zoul
+420 354 440 280
  • směny

    Jednosměnný provoz

  • min. vzdělání

    ÚSO s maturitou (bez vyučení)

Nástupní plat 17 360,- až 26 110,- Kč

Tajemník Městského úřadu Cheb vyhlašuje výběrové řízení na obsazení pracovního místa úředníka/úřednice oddělení správních agend.

Druh práce: úředník/úřednice občanských průkazů, cestovních dokladů a evidence obyvatel
Platová třída: 9
Místo výkonu práce: správní obvod obce s rozšířenou působností Cheb
Termín nástupu: 1. března 2018 nebo podle dohody
Pracovní poměr: na dobu neurčitou
Pracovní doba: Po+St (7:30-18:00 h), Út+Čt+Pá (8:00-14:00 h).

Předpoklady pro vznik pracovního poměru úředníka podle § 4 zákona č. 312/2002 Sb.:
- státní občanství ČR nebo trvalý pobyt v ČR
- věk minimálně 18 let
- způsobilost k právním úkonům
- bezúhonnost
- ovládání jednacího jazyka.

Minimální požadavky úřadu:
- vyšší odborné vzdělání nebo střední vzdělání s maturitní zkouškou
- organizační a komunikační schopnosti
- rámcová znalost zákona č. 328/1999 Sb., o občanských průkazech, v platném znění
- rámcová znalost zákona č. 329/1999 Sb., o cestovních dokladech, v platném znění
- dobrá uživatelská znalost práce s PC
- do 6 měsíců po nástupu do funkce povinnost přihlásit se ke zkoušce zvláštní odborné způsobilosti, pokud tuto zkoušku uchazeč již neabsolvoval.

Výhodou:
- praxe ve státní správě na úseku občanských průkazů, cestovních dokladů a evidence obyvatel
- řidičské oprávnění skupiny B
- osvědčení o odborné způsobilosti při vedení evidence obyvatel a vydávání občanských průkazů a cestovních dokladů.

Nabízíme:
- odborné vedení v adaptačním procesu
- pět týdnů dovolené
- pružná pracovní doba
- zaměstnanecké benefity (příspěvek na stravenky, příspěvek na ošatné, příspěvek na kulturní, společenské akce a zájezdy, příspěvek na dovolenou, příspěvek zaměstnavatele na penzijní připojištění po odpracování 1 roku, příspěvek na dopravu do zaměstnání při dojíždění nad 15 km), profesní růst a prohlubování znalostí.

Výčet dokladů, které je nutno předložit:
- vyplněná přihláška do výběrového řízení (tiskopis je k dispozici v podatelně Městského úřadu Cheb a na internetových stránkách www.cheb.cz)
- strukturovaný životopis s údaji o dosavadní praxi a odborných znalostech a dovednostech uchazeče
- výpis z evidence Rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce
- ověřená kopie dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání.

Lhůta pro podání přihlášek: do 16. 2. 2018 (včetně), přihlášky doručené po stanoveném termínu budou vyřazeny.

Bližší informace o pracovním místě: Ing. Václav Zoul, tel. č. 354 440 280, e-mail: zoul@cheb.cz

Místo a způsob podání přihlášky: osobně na podatelně Městského úřadu Cheb nebo písemně na adrese: Městský úřad Cheb, odbor kanceláře starosty, Pavlína Skoupá, náměstí Krále Jiřího z Poděbrad 14, 350 20 Cheb 1.

Termín výběrového řízení: 19. 2. 2018 (místo a čas budou upřesněny telefonicky).

Vyhlašovatel si vyhrazuje právo zrušit toto výběrové řízení kdykoliv v jeho průběhu.


Odpovědět na nabídku

Zadejte vaše jméno
Zadejte komentář
Podporované formáty: doc, docx, xls, rtf, txt, xls nebo pdf
Zadejte váš email
Opište kontrolní kód
Odesláním formuláře souhlasím se zpracováním osobních údajů.