Region: Projekt Žijeme regionem získal další podporu (TV Západ)

0

karlovarský kraj, žijeme regionem, projekt, marketingová kampaň, josef janů, karp, jaromír knechtl, jiří hanek, sárová malíská


Vstupujeme do doby, kdy metropole přestávají být pro lidi nezbytnou podmínkou osobního rozvoje a úspěchu. I tato věta je jednou z prohlášení manifestu kampaně Žijeme regionem.

Ta má za úkol prezentovat Karlovarský kraj a zvrátit trend odchodu mladých lidí z regionu.

„Jsem děsně řád, že se k tomu hlásí zástupci všech možných profesí, kteří poukazují na to, že život v našem kraji může být krásný a je krásný. Je škoda z tohoto kraje utíkat do republiky nebo někam do světa. Zde je spousta příležitostí, jak ukázat světu, že jsme dobří,“ popsal radní Karlovarského kraje Josef Janů. 

Realizátorem marketingové kampaně je Karlovarská agentura rozvoje podnikání a je do ní v současné době zapojena řada ambasadorů. Mezi ně patří například známí designéři Lenka Sárová Malíská a Jiří Hanek, grafik, marketér a blogger Jaromír Knechtl, divadelní herec Viktor Braunreiter, ředitelé středních a vysokých škol Pavel Janus či Lenka Chlebková nebo například šéf jednoho z nejvýznamnějších strojírenských podniků na Sokolovsku Tomáš Musil. Kampaň má pokračovat i nadále po schválení příspěvku od kraje.  

„Původní záměr bylo vyzkoušet, zda-li kampaň bude mít ohlas, který si představujeme. To se nám potvrdilo a z ní nám najednou vznikl prostor nepokrytý financemi, a to od dubna do července. Od srpna předpokládáme další financování z prostředků Smart Akcelerátor 2. A tak jsme ve stejné výši jako dosud, tj. 50 tisíc měsíčně, odsouhlasili, že je možno dále kampaň zafinancovat z prostředků, které jsou na KARPu a ty jsme rozhodnutím Rady uvolnili,“ uvedl Janů.

Dosavadní ohlasy na kampaň jsou podle kraje dobré.

„Povětšinou velice pozitivní, protože většina z nás opravdu v tomto kraji žije ráda. Je pozitivně vnímáno, že jsou lidé, kteří se s tímto názorem nebojí přijít a ukázat se – sebeprezentovat. Negativních ohlasů je jen málo, výjimečně,“ potvrdil radní.

Kampaň zahrnuje řadu kroků, které mají oslovit co největší počet lidí v kraji. Finanční prostředky se čerpají z Operačního programu Výzkum, vývoj a vzdělání v rámci projektu Smart Akcelerátor.

„Kampaň od vytipování a udělání jednotlivých medailonků s ambasadory zahrnuje jejich propagaci, a to formou billboardů, novin, pak jsou to internetové stránky – webové, facebookové, a slíbili jsme workshop,“ dodal radní Janů. 

Zájemci se mohou s projektem blíže seznámit na internetových stránkách www.zijemeregionem.cz nebo na Facebooku.



Související

Komentáře

Máte názor? Komentujte článek...

Zadejte vaše jméno
Zadejte váš email
Zadejte komentář